top of page
Utebliven avbokning/kund:

Utebliven avbokning/ Utebliven kund:

Varför har jag fått en debitering av resa?

 

Prisberäkning:

Kostnaden beräknas utifrån den resa du bokat med oss till ordinarie taxa.

Minsta debitering: 100 kr

_______________________________________________

Debitering för utebliven avbokning/ Ej kund på plats sker:

Då vi väntat i fem minuter och:

¤ Kund inte finns på plats på rätt adress och tid.

¤ Kund ber oss vänta på angiven adress/tid, men sedan inte dyker upp.

¤ Kund inte finns på plats och ej svarar i telefon vid påringning.

¤ Kund avbokar i samband med vår framkörning eller vår ankomst.

Debitering sker som en konsekvens av att

er uteblivna avbokning generat oss en kostnad och förlorad intäkt.

_____________________________________________

* Vi förbehåller oss rätten att förskottsdebitera vid förbokad resa!

* Vi förbehåller oss rätten att neka bokning från dolt nummer!

* Boka/Avboka via växel & webb. Ej via sms!

_____________________________________________

 

Reklamation & övriga frågor:

www.limogotland.se/kundtjänst

about_edited.jpg
No cancellation/No customer:

No cancellation/No customer:

Why have I received a charge for a trip?

Price calculation:

The cost is calculated based on the trip you booked with us at regular rates. Minimum debit: SEK 100

_________________________________________________

Debiting for no-show cancellation/ customer not present takes place:

When we have waited for five minutes and:

¤ Customer is not present at the correct address and time.

¤ Customer asks us to wait at specified address/time, but then does not show up.

¤ Customer is not on site and does not answer the phone when called.

¤ Customer cancels in connection with us on route for pickup or upon our arrival.

Debiting occurs as a consequence of your missed cancellation

has caused us a cost.

___________________________________________

* We reserve the right to charge in advance for pre-booked travel!

* We reserve the right to refuse bookings from hidden numbers!

* Book/Cancel via phone or online. Not via TEXT/SMS! ___________________________________________

 

Complaints & other questions: www.limogotland.se/kundtjänst

Bild 2024-06-22 kl. 08.26.jpeg
bottom of page