Utebliven avbokning/kund:
Utebliven avbokning/ Utebliven kund:
Varför har jag fått en debitering av resa?
Prisberäkning:
Kostnaden beräknas utifrån den resa du bokat med oss till ordinarie taxa.
Minsta debitering: 100 kr
_______________________________________________
Debitering för utebliven avbokning/ Ej kund på plats sker:
Då vi väntat i fem minuter och:
¤ Kund inte finns på plats på rätt adress och tid.
¤ Kund ber oss vänta på angiven adress/tid, men sedan inte dyker upp.
¤ Kund inte finns på plats och ej svarar i telefon vid påringning.
¤ Kund avbokar i samband med vår framkörning eller vår ankomst.
Debitering sker som en konsekvens av att
er uteblivna avbokning generat oss en kostnad och förlorad intäkt.
_____________________________________________
* Vi förbehåller oss rätten att förskottsdebitera vid förbokad resa!
* Vi förbehåller oss rätten att neka bokning från dolt nummer!
* Boka/Avboka via växel & webb. Ej via sms!
_____________________________________________
Reklamation & övriga frågor:
No cancellation/No customer:
No cancellation/No customer:
Why have I received a charge for a trip?
Price calculation:
The cost is calculated based on the trip you booked with us at regular rates. Minimum debit: SEK 100
_________________________________________________
Debiting for no-show cancellation/ customer not present takes place:
When we have waited for five minutes and:
¤ Customer is not present at the correct address and time.
¤ Customer asks us to wait at specified address/time, but then does not show up.
¤ Customer is not on site and does not answer the phone when called.
¤ Customer cancels in connection with us on route for pickup or upon our arrival.
Debiting occurs as a consequence of your missed cancellation
has caused us a cost.
___________________________________________
* We reserve the right to charge in advance for pre-booked travel!
* We reserve the right to refuse bookings from hidden numbers!
* Book/Cancel via phone or online. Not via TEXT/SMS! ___________________________________________
Complaints & other questions: www.limogotland.se/kundtjänst